رد صادم من مصطفى صاحب واقعة التورتة الشهيره

17388 المشاهدات٢٠١٩-١٠-٠٨ ٠٥:٤٨:٥٨
الإعلانات

انتشرت الفترة الماضية قصة عن شاب أطلق عليه رواد السوشيال ميديا (مصطفى أبو تورته) وذلك بسبب هروبه من خطبته وترك خطيبته فجأة هو وأسرته في قاعة الحفلات دون إتمام الخطبه زاعما أن خاله مريض،، وفي هذا الفيديو جاء رد الشاب ودفاعه عن ما تم اتهامه به.

ونشر القصة حساب فتاة باسم "نهال شعبان" حكت من خلاله تفاصيل القصة: "أنا كان مقرى فتحتى زى ما كله عارف على مصطفى وخطوبتى كانت يوم السبت، اللى فات المفروض، كان بينا مشاكل زى أى اتنين عاديين، وقلت دا عادى بيحصل بس اللي متخيلتش إنه يحصل إنه يسيبنى فى القاعة لوحدى.. اتفاجئت إنه مش عازم صحابه ولا قرايبه كلهم، وحسيت فى حاجة غلط، حتى مامته وأخته مفيش واحدة فيهم جت باركتلى وقولت أمشى اليوم".

وأضافت: "كل ما أقوله فين الشبكه اللى هنلبسها يقوللى أصل اتكب عليها شربات أصل وقع جاتوه عليها.. طب خليها بعد البوفية وكلام كله غريب كدا لحد ما دخلنا بعد البوفية لقيت أهله كلهم مشيوا.. وقال إيه خالوا تعب! فيقوم أهله كلهم يمشوا وأنا فى القاعة لوحدى بدور عليه الاقيه بيصرخ برا ويقول خالى عيان وبيلطم وحاجات غريبة كدا وأنا أقسم بالله ما مستوعبة اللى بيحصل هو فى واحد خاله عيان عيلته كلها بتمشى الستات اختفوا بس كانو بيهزروا فوق نسوا العيان".

قد يعجبك ايضاً

ماجد المهندس بالعرس نيمار يؤكد اقترابه من العودة الى برشلونة... افشل محاولات كيكي قبلة نسرين

تصفح المزيد!

اغلق
إكتشف أنها تخونه فشاهد كيف عاقبها هذا الداهية - لن تصدق ما فعله بها